DIA TENGAH BUAT APA

ZULHILMI TEMPOYAK | 5.8.16 | 19 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Bila ampa tengok gambaq dekat bawah ni. Persoalan yang tengah bermain dekat otak lelaki ni.




"Depa ni buat apa kat blog aku ni?"

"Hensem sangat ka aku?"

"Ada yang nak buat menantu ka?"

Yala... ampa tengah buat apa. Semua sihat ya. Beberapa hari ni aku acah-acah berjoging dengan buat squt. Macam mana eja tah, squat, sqat. Macam itu la bunyi nya.

Nanti aku share paha aku yang dah berotot ni. Amboihh... kata nak tunjuk paha teruih meleleh akak cantik yang tengah baca ni. Kahkahkah...

InsyaAllah jumaat ni kita banyakkan selawat ya kawan-kawan.




19 comments:

  1. Bertuah betul adik kakak ni kan
    Kakak baca sambil senyum sendiri
    Kalau betul nak tunjuk pena mesti kakak cepat-cepat paling lain:)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. dari senyum, sengih terus tergelak membacanya entry ni..

    ReplyDelete
  3. wahhh rajin ye zul buat squat bagai...tough la lepas ni hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahha ! terjah blog hg sbb nk eratkan ukhwah.. ececec. power tak ayat mek ?

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. patutlahh aku perasan asal finie kelakar rupanya abang dia pun sama. kecik dunia ni 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk... finie klakor ka. hahah... muka dia mcm teletubies

      Delete
  6. Hensemm sgt..

    Tp tk jmpa gmbr tempoyakk

    ReplyDelete
  7. Hensemm sgt..

    Tp tk jmpa gmbr tempoyakk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tempoyak dah ditelan. hahaha... sbb tu terkomen sampai 2x ni.. hhhahha.. betoi2 x jmpk ni..

      Delete
  8. Setakat peha ko tak meleleh akak tengok Zul.....Lainlah Peha lembu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboih... paha sy sekali selak mcm paha ayam. menyelerakan. hahaha

      Delete
  9. Sabar jelah bila baca entry dia nie.. memang boleh buat pembaca senyum sorang2..
    jangan orang cop giler dah la.. kikikiki..

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger