KESAN TERMAKAN ANAK LIPAS. PUNAH MASA DEPAN AKU!

ZULHILMI TEMPOYAK | 20.6.15 | 11 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Baru ni aku nak minum air. Maksud aku, masa bukan bulan posa la. Aku main capai ja bekas air aku. Dengan happy aku isi air dan terus langgah tapi orang keyyel kata teguk air tu.
Bila aku minum tu, aku rasa macam ada benda bergerak dalam mulut tapi kecik ja. Aku rasa ja la ada benda bergerak. Lepas tu aku tengok kawasan aku amek bekas tu ada macam kesan-kesan lipas.
Dalam hati aku dah glurppp!!
Disebabkan media sosial aku ni ada kawan educated yang ramai. Aku tanya la kesan makan anak lipas. Dan ini jawapan yang aku dapat.



Tak tau la nak cium ka nak bagi duit raya lebih ka apa kat kawan-kawan aku ni. Jawapan yang mana patut aku cuba pon dah mula rasa ragu-ragu.

Sebenarnya sekarang aku tak tau apa status lipas dalam perot comel aku ni. 

Btw... Banyak benda nak hapdate ni. Tapi semenjak ada cabaran dan dogaan yang bertubi-tubi menimpa, terus aku down. Tambah lak bila gugurl yang diminati dah mendirikan masjid dengan pilihan hati.

Yang Masih Buntu


11 comments:

  1. hahahahahahha . mcm2 jawapan. haa hritu pun sebelum bulan puasa, ada ke patut makcik foodcourt tu bg air ada lipas dlm tu t.t nasib sempat tgok lepastu terus mintak tukq.

    ReplyDelete
  2. bestnya jawapan kawan2 tu! meriah! haha

    ReplyDelete
  3. harap lipas tu sihat walafiat.........ehhhh

    ReplyDelete
  4. erkk...euw. semoga dihadam oleh sel sel tubuh anda

    ReplyDelete
  5. hahaha lawak ehh. main hentam je kwn bagi jwpn. huhuhu. baik tanya pakcik google hihihi

    ReplyDelete
  6. adoiiii. mcm2 jawapan ada. lawak pun ada. kwn2 mmg kira update sggh. heehehe

    ReplyDelete
  7. insha Allah x de apa2 lah . blander dlm perut kita tu hebat + asid lagi . kejap je dah hancur . x sempat pun nak kuar telur . x pun dah meninggal dulu sbb sesak nafas . antibodi kan ada . kuat pe ... org siam mkn lipas goreng ok je ... heheheee

    ReplyDelete
  8. eh boleh pula termakan
    rasa apa tu? hihi

    ReplyDelete
  9. masing2 bagi jawapan sengal...

    ReplyDelete
  10. Lepastu mcm mana sekarang ni? Ada effect apa2 tak?

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger