KALAU JODOH DENGAN BLOGGER. AKU SENGEH AJA!

ZULHILMI TEMPOYAK | 10.3.15 | 9 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Saja bagi ayat intro panas sket. Sepanas hati ampa sebab aku tak hapdate berapa lama dah kan. Aku pon faham, ramai jiran jiran yang memerhati blog ni. Kalau sekarang mesti tengah baca blog ni sambil gigit kuku tu kan.

Intro pon dah hambar ni. Tak macam dulu. Yela... zulhilmi dah matang kot. Muka pon dah bujur sirih, suara dah garau, tangan dah gebu. Memang lain la.

Ok. Cerita sini habes sini na. Tapi nak cerita pon macam risau-risau. Sebab jiran jiran wanita depan rumah dok membaca blog acah acah awesome ni.

Tadi aku saja golek-golek kat blog blog ramai. Ada blog ampa dan mungkin ada blog ampa dan mungkin ada blog kawan ampa sebab blog ampa aku tak sempat singgah lagi.

Pendek kata, aku singgah blog ni. Aku cair ngan owner dia. Dok pikir skill nak ngorat sambil mengharapkan dia kenyit mata kat aku. Fuhhh... impian gila.

Nak cerita ka tak blog mana. Hmmm... selepas atin yana betunang tu. Mandi aku tak basah. Fuhhh.. dalam ooo makna. Rumah aku kena kuarintin dari mandi sebab bil melampau menjadikan sebab utama mandi tak basah.

Blogger yang buat aku cair tu aku cerita nanti. Hint dia secomel aku. Hmm... macam ada orang kisah lak kan. Kehkehkeh...


Mesti ada orang kata. Inilah lelaki! Dasar muka hensem badan taf tapi gatai. Ok. Punchline tak sampai. =="

Yang Cair Dengan Blogger


9 comments:

  1. haha dasar lelaki hensem taf tapi gatai -__-

    ReplyDelete
  2. hihihi kelakar...x pe cari bakal isteri yg boleh jd isteri...bukan ats pada nama sahaja...mendalam? Haaa kena cari gali ilmu rumahtangga.

    ReplyDelete
  3. Salam kenal.
    TQ singgah di blog my blog my stori.
    Kalau dah jodoh apa salahnya.
    Mrs. A suka makan tempoyak.

    ReplyDelete
  4. Nanti tema boleh la ala2 bloggers ye. Ahahh

    ReplyDelete
  5. Nanti tema boleh la ala2 bloggers ye. Ahahh

    ReplyDelete
  6. Hamboi saja blogwalking sini .. Tetiba nampak tajuk camtuu terjojol biji mata Ni ha,,,

    huahuahaua Cengihh Aihh

    ReplyDelete
  7. Lelaki handsome mencari perempuan cantik,hehe

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger