BITES CAFE LAKE FIELDS. #19 GAMBAR YANG PASTI ANDA TERLIUR!

ZULHILMI TEMPOYAK | 24.1.15 | 6 Comments
Bismillahirahmanirahim...


BITES CAFE dekat LAKE FIELDS, aku diberi peluang untuk cuba makan kat situ. Nanti aku cerita pengalaman makan dia macam mana. Sesangat feel. Tapi nanti la. Ni hidangan yang ada yang pasti ampa pon tiba tiba teringin nak pi.



























Bagi yang teringin nak cuba makan. Boleh terus ke alamat ni:

BITES
Alamat: 72, Jalan Tasik Utama 7, Lake Fields Sg Besi, 57000 Kuala Lumpur.
Contact no: 03-90554438
Business hours: 
Mon-Thu: 9.00am – 10.00pm
Fri-Sat: 9.00am – 11.00pm
Sun: 9.00am – 10.00pm

Terima kasih kepada FOODINK atas jemputan. Layari https://www.foodink.com.my/ untuk info lanjut!

Yang Teruja Makan


6 comments:

  1. sesungguhnya...rasa mcm skrg jugak nk pergi cari kedai ni dan makan!! :p

    ReplyDelete
  2. memang terliur tengok. sedapnyaaaa :D

    ReplyDelete
  3. untung la awok pakai camera meriam. . hahah eh maria nk gmbr selfie kita tu boleh?

    ReplyDelete
  4. Singgah sini nk mkn kek sptg..sedap tu

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger