SOKONGAN KEPADA SKUAD HARIMAU MALAYA. GO MALAYSIA!

ZULHILMI TEMPOYAK | 10.12.14 | 4 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Wehhh... tolong tinggalkan komen dan link blog ye. Nak pi blog ampa kengkadang susah. Sebab masuk google+ dan tak tau entry ampa mana satu. OK ye. Meh nak sayang sket meh. Hehehehe... awek awek je la. Kahkah..

Tengok tajuk pon dah tau isi. Sooo.. tak yah cerita banyak la. Sembang sini tak habes sini, aku zulhilmi memberikan sokongan penuh pada skuad Harimau Malaya untuk Piala Suzuki AFF 2014.


Berdasarkan agregat kita ketinggalan 1-2 pada Vietnam. Tapi tu bukan penghalang untuk kita dapat mencium Piala Suzuki AFF tahun 2014 ni yak. Amboihh... ayat aku dah macam reporter.

Btw. semoga perjalanan dan permainan anda dipermudahkan. Nak ulas tentang otak segelintir penyokong Malaysia ni memang tak terulas la. Otak tetap pada paras yang sama. Paham paham la ye. Segelintir ja.

Petang ni aku nak try sepak sepak bola balik. Harap terpilih untuk skuad kuda. Kuda tua mana mana. hehehe..

p/s : ingat nak tengok final nanti ngan atin yana la. Bleh sesama jerit. kehkeh

kredit gambar : foxsports.my

Yang Menyokong Skuad Harimau Malaya


4 comments:

  1. Hahaha semoga hasrat tu tercapai ye. Ekekeke. Sentiasa sokong harimau malaya!! Go go Malaysia!!

    ReplyDelete
  2. Go Go Harimau Malaya. Moga kejayaan menanti di hari esok. Amin.
    Jom Lawat Blog Raikankasih

    ReplyDelete
  3. semangat menyokong ! harap pemain tidak gentar di tempat lawan

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger