Hashtag Throwback. Acah Acah Update.

ZULHILMI TEMPOYAK | 19.11.14 | 2 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Semalam Berpeluang Menikmati Senja di Awangan. Subhanallah... cantiknya. 

Mula masa naik matahari disebelah yang bertentangan. Terus jeles aku kat awek sebelah sana. Rupanya Allah nak uji sabar aku. Maghrib je terus tiba tiba aku ada peluang untuk tengok walau pada mula gelap je awan mendung. Kena tengok sendiri la ye. Gambaran tak sehebat yang di depan mata. 


Solat Maghrib di Airport Subang. Dan manisnya Habib Ali Zainal Abidin singgah untuk solat kat situ. Menerpa terus la aku. Biar orang lain tak peduli. Aku mesti peduli. Dia masok aja terus aku otomatik terkam. Lama tak g majlis ni rasanya. Effect masih ada. Habib nak ke Singapore rupanya. Btw. Ada kelas 30 ribulan ni kat Masjid Al Falah katanya. Mood baik je semalam. Penat tapi lain macam serinya. Hehehehehe.. 

Alhamdulillah.. semoga kita hari ni dikurniaan kebaikan dan dihindarkan keburukan. Sayang ampa. Ehhhh.. tiba tiba kan. Heheheh

Ni bukan semalam. Tapi semalam semalam semalam semalam. kahkahkah..

p/s : macam mana nak stalk atin yana ye. hehehe...



Yang Berkongsi Rasa 

2 comments:

  1. tak pernah sampai lagi airport subang. salu naik kat klia je :) cantik sangat pemandangan tuh

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger