Kasut Ini Telah Menembus Pasaran Sukan. Pencinta Futsal Wajib Miliki.

ZULHILMI TEMPOYAK | 8.10.14 | 1 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Antara sedar tak tak sedar. Hidup aku agak huru hara dengan jualan Kasut Leo ni. Sampai sejujurnya ada yang tak terhantar dan terjadilah lambat hantar. Bukan itu isu utamanya. Isunya sekarang perkara ni dah menjadi trending di kalangan pencinta sukan.

Tak kira la anda ahli gusti mahupun pemain congkak. Still boleh pakai kasut ni. Haaa.. power kan. Tak semua pemain congkak pakai kasut hari ni. Hmmm.. tak kena ngena sangat. Sooo.. untuk pencinta futsal. Nak rasa main main Leo Messi. Boleh cuba. heheheh...





Bagi anda yang teringin nak memiliki kasut super awesome ni. Boleh hubungi aku dekat talian yang konfem kena toll di 0173141686.

p/s : ingat nak hadiahkan kat atin yana la kasut ni. hehehe...

Yang Power Futsal Katanya


1 comment:

  1. wane biru tu lawo.. kalau wat berjalan pun ngam je!

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger