Juri Hentikan Nyanyian Budak Ini. Apa Yang Berlaku Seterusnya Mengejutkan Semua.

ZULHILMI TEMPOYAK | 7.10.14 | 3 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Budak 12 tahun ni nama Shaheen. Mencuba untuk menunjukkan dan berkongsi bakat yang dianugerahkan pada dia. Tengah dok menyanyi, terberenti pulak lagu. Si Simon persembahan dia tak cukup baik. Dia tak lari dan menangis sebaliknya mengejutkan satu dewan dengan lagu seterusnya.


Itulah... kalau dah kita punya bakat. Macam mana orang cuba halang kita. Dengan semangat dan ketekunan dan kegemilangan dan keterujaan dan keistimewaan  dan berapa banyak dan la. Kita mampu berdiri dengan diri kita. Yang penting jangan putus atas dan dok dengar biawak luar dok cakap.
Tengok berilmiah kan cara penulisan aku. Haaa.. 
Kredit video pada Youtube Iosgranos. Bagi anda yang nak tengok kisah inspirasi lagi. Tengok la link yang diberikan.

p/s : macam aku nyanyi kat atin yana la. Dia soh aku brenti sebab tekejut suara sengau aku. Coiii.

Yang Mendapat Inspirasi.



3 comments:

  1. Kalau Zul nyanyi memang kena suruh berhenti
    Takut kita terhenti nafas!
    Larikkkk
    Singgah entry saya gak ye. TQ

    ReplyDelete
  2. cukup bersemangat budak ni....gua respect sama dia...

    ReplyDelete
  3. cekal la dak ni.... giler kentang!

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger