Bagaimana Mencapai 1 Juta Dalam Masa Setahun. Baca Kalau Anda Bersedia.

ZULHILMI TEMPOYAK | 8.10.14 | 3 Comments

Bismillahirahmanirahim...



Disini aku kongsikan macam mana nak capai 1 juta dalam masa setahun. Tips ni bukan semua orang nak kongsi tau. Orang biasa biasa kongsi pon dah jadi luar biasa.
Ok. Cerita sini habes sini.
Caranya mudah. 1,000,000 kalau dibahagikan dengan 365 hari yang mana dikira hari standart. Akan menghasilkan kiraan 2739.726 yang mana kalau kita bundarkan akan dapat 2740.

Soo.. kalau hari ni ampa kira 2740 sehari. Setahun lagi akan capai la 1 juta. Capai maksud aku kat sini bilang la. Jadi tak perlu pening pening kepala macam mana nak capai 1 juta dengan mudah. Hmmm.. kita dengan mulut je la.

Bila ampa buat pengiraan ni. Ampa akan belajar 2 benda. 1 adalah perlu sabar, dan 2 perlu usaha. Macam tu jugak dalam life. Samaada bersedia atau tidak. Dua perkara ni perlu ditempuhi.

Pesanan ni untuk diri tapi dah tulis dalam ni macam kongsi la kan. Selamat mula bekerja dan berniaga.

credit gambar : positive-notes.tumblr.com

p/s: tak lalu makan dari semalam. Usaha gak suap ni.

Yang Penat Mengira





3 comments:

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger