Melekatkan Lidah Dengan Rasa - Ibu Sambal Nani

ZULHILMI TEMPOYAK | 10.6.14 | 3 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Manisnya rasa atas bicara, manisnya bicara atas rela, manisnya rela atas kasih, manisnya kasih atas cinta, dan manisnya hidup atas RahmatNya.

Kisah Sambal Yang Bukan Acah-Acah, Tapi Memang Sedap.

Ehhhh... Sori..!! Aku tak dibayar untuk posting ni. Aku berkongsi sebab lidah aku melekat dengan rasa sampai hari ni. Haaa.. ngeri ja bunyi. Itulah hakikat yang gila cadbury. 

Sambal Nani, mula ada orang bagi dekat aku, aku bajet biasa-biasa. Antara layan dan acah-acah nak merasa. Cerita merasanya mula semalam masa aku tiba-tiba ada orang payung KFC kat ofis. Selaku seorang yang tengah diet, aku just makan 3 ketul ja.

Untuk unikkan rasa, aku cicah la KFC dengan Sambal Nani. Perghhh...!!! bak kat orang bajet keyell. Memang Begini haaaa... Melekat rasa kat lidah. Lidah pulak melekat dekat penutup. 



Cukup pedas, cukup manis, cukup masin dan memang cukup mudah. Mungkin sebab lapar sangat. Gitu ja aku habeskan sebalang dan untuk pengetahuan, aku jenis yang tak boleh makan pedas sangat. Tapi sambal ni buat aku teringin sangat nak makan pedas.

Gilo oitt... dengar corito ada dia nak bagi PERCUMA Ibu Sambal Nani ni. Ce tengok kat fb https://www.facebook.com/ibusambalnanii ce tanya. Hehehe...

Ayat kat atas ni macam skema sket kan. Arghhhh... mana tulisan aku yang dulu...!!! hehehe... OK. nak menghilang bawak diri. Karang ayat yang acah-acah berani.

p/s : dah nak kawen ngan atin yana ni macam-macam cara tulis, cara rasa dan cara berangan. kahkahkah...

yang nak merasa penangan lagi
@zulhilmitempoyak




3 comments:

  1. singgah blogwalking kat sini :)

    Video Terbaru PSY vs Snoop Dogg Tiru Havoc Joe Flizzow?
    http://syokbah.com/video-terbaru-psy-vs-snoop-dogg/

    USD 1 juta Habis Tidak Sampai 2 Tahun Oleh Keluarga Ini - Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/usd-1-juta-habis-tidak-sampai-2-tahun.html

    Video Aksi Pelakon Terkenal Jepun Bersama Teman Lelaki Tersebar!!! - Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/video-aksi-pelakon-terkenal-jepun.html

    ReplyDelete
  2. pedas sangat ke? takut nak makan pedas2 sebab sakit perut. T_T

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger