Kontes Untuk Mereka Yang Berani

ZULHILMI TEMPOYAK | 7.12.13 | 9 Comments
Bismillahirahmanirahim...



Ala... lama tak hapdate blog. Dah tak tahu dah nak menaip macam mana sebenarnya. Alangkah indahnya kalau jiran-jiran ringan tangan nak tolong aku hapdate ke kan. 

Alangkah indahnya kalau anda yang baik hati tolong pujuk hati ini nak menghapdate. Bukan tak nak, bak kata tangan. Mana nak dapat manis kalau tak dengan indahnya. Haaa... faham tak walau tak kena ngena. Kehkehkeh....

Kawan-kawan yang membaca, sementara ada peluang ni. Gerai aku MyWife Closet ada menaja untuk satu kontes yang awesome jugak lah. Kalau ampa tengok gambar kat atas ni pon dah tau awesome. Tambah dengan muka aku pulak penyeri.




MyWife Closet a.k.a gerai scaft aku ada la menaja satu tudung nur kasih. Tak tau la kalau orang nak ke tak kan. Tapi memang menarik la. Dari adik sampai kakak sampai la mak, sampailah nenek pon boleh pakai lagi.

Mesti ramai yang terkezutkan. Zulhilmi Tempoyak muka macho a.k.a jambu, badan tegap ditambah dengan boroi pon menjual tudung-tudung ni ke. Juallah songkok ke. Kemeja ke. Seluar kecik beso ke. Nampaklah maskulin sket.

Sebenarnya, gerai ni diwujudkan dengan misi membantu ramai awek jelita luar sana untuk mendapatkan tudung labuh dengan mudah. Jadi scaft yang terjual, tergadai dekat sini. Semuanya labuh. Masih terkawal sehingga menutup dada la.

Buat masa ni itu ja kot. Nak bawa hati yang lara kecewa ke Melaka esok. Tata Awak... ;p

Jangan lupa Kontes U-Blogger.
Bukan semua berani berkontes. Hanya yang masuk ada peluang menang...!!
Ofcos la kan. Tak masuk mana nak tau nya. 



Layari www.mawardiyunus.com untuk info dan hadiah yang bapak awesome.

yang turut menaja
@zulhilmitempoyak

9 comments:

  1. woww.. tudung yg bergaya dan sopan ... gud luck bro :D

    ReplyDelete
  2. tudung nur kasih tu.. Agak2 kita boleh menang tak?? hehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal..sy singgah cni follow awk :)

    ReplyDelete
  4. salam....nana lapor diri disini..maaf atas kelewatan...

    pemenang tudung nur kasih...dari contest U blogger:)

    http://www.mawardiyunus.com/2014/02/senarai-pemenang-kontes-u-blogger_16.html

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger