Balik Ngundi

ZULHILMI TEMPOYAK | 3.5.13 | 21 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Hari ni aku bisa pulang ke bandar metropolitan Parit Buntaq. Bandar yang penuh dengan pancaroba. Bandar yang penuh dengan kesesakan air parit. 
Ahhh...!!!! rindunya nak peluk mak bapak...!!
Kepada yang keliru nak undi mana. Jangan risau, mintak pandangan jiran-jiran dan rukun tetangga serta anak beranak. Sebab undi anda menentukan jalan orang bakal maju kehadapan. Awat ayat aku macam serabut tah.

Aku ngundi kat Penang, Parlimen Bayan Lepas. Jadi jumpak kat sana la na. Ingat aku. Ingat calon anda. Kehkehke...



yang nak gitau ini kalilah
@hilmitempoyak

21 comments:

  1. salam =)
    hehe undi calon menantu ye..amboi

    ReplyDelete
  2. ngeh3.... :P *x cukup umur lagi utk mengundi* tapi still kena fikir gax siapa y patut di undi?? ahhaha xD

    ReplyDelete
  3. nasib teman idak ada anak pompuan :)

    selamat mengundi

    ReplyDelete
  4. kahkah.. calon menantu.
    tak tahu undi mana buat lah solat istikharah~

    ReplyDelete
  5. hahaha dah knpe lak calon menantu hahaha....
    pape pon,sebelum memangkah uwh,mohon wat pilihan yg paling tepat ok..
    1 undi sgt berharga :)

    ReplyDelete
  6. calon menantu..? hahahhahahahahha

    ReplyDelete
  7. aku rasa ko ni memang nak kawin sgt dah ni haha..nanti aku try tunjuk entry ni kat mak aku ye. Mna la thu mak aku nak pangkah haha

    ReplyDelete
  8. all the best bro.... remy balik teipen mlm bsk...... pakat2 gi ngundi......

    ReplyDelete
  9. Waa,semoga menang la ye untuk undian calon menantu XD Keh3 ~~~

    Penang ?~ ouuuu,okay :D

    ReplyDelete
  10. mari laa mari... pergi mengundi... hahahaha

    ReplyDelete
  11. hahaha , dua kerusi pelamin dipertandingkan ;D

    ReplyDelete
  12. aku undi parti semut..hehehehe

    ReplyDelete
  13. malas ar nak ngundi kalau calon ni.hahaha

    ReplyDelete
  14. parit buntar ke. perut berbuntar buntar? hehhe

    ReplyDelete
  15. saya dah undi calon ni hari tu. menang tak? hee :)

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger