Geram

ZULHILMI TEMPOYAK | 22.12.12 | 17 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Aku baru habes program. Ingat nak update panjang sket entry ni. Tapi apakan daya bas ke Parit Buntaq kampung tercinta dah dibeli jam 12 semalam. Bas aku gerak pukul 9.30. Jadi, tak dapat la nak update panjang sket. Kampung tercinta aku tidak bisa ada unifi seperti di sini dong.

Sebenarnya... Geram giler aku kat moto kriss yang super duper laju aku tu. Ada ke patut nak heboh kat orang. Ieeee.... geramnyew. Hang tunggu la moto.

Doakan aku balik dan balik dengan selamat ye. 

yang nak pulang kampung
@hilmitempoyak

17 comments:

  1. semoga hang selamat balik ok..kirim salam kat moto kriss yg hndome tu..AHHAHAAH

    ReplyDelete
  2. jgan geram2.. t miza bg mkn tempoyak..
    hehe

    ReplyDelete
  3. dah sampai kampung sambong hupdate lew. kahkah tc broooo

    ReplyDelete
  4. la... kita sekampung rupanya.. kampung aku kat kerian tu.. pam air kerian

    ReplyDelete

  5. ok, motif sebenar nak erita ada moto baru. jeles. haha

    ReplyDelete
  6. tiket bas aku ko jangan lupa beli. aku nak balik liverpul ni

    ReplyDelete
  7. semoga pulang dengan selamat. konon2 lah kan moto kriss tu hupdet sendiri.. poyo je xD

    ReplyDelete
  8. semoga selamat pergi dan pulang. hee

    ReplyDelete
  9. ni mesti dah selamt smpai kan?? lmbt dtg komen pula..

    sya dah tag awk :)

    http://akupencintahlovate.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  10. hehehe, selamat menjamu selera dengan masakan air tangan ibu yang tiada bandingannya.(tiada kaitan langusung) :p

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger