Oleleeee

ZULHILMI TEMPOYAK | 25.11.12 | 20 Comments
Bismillahirahmanirahim...

Semalam kita tak dikejutkan dengan kekalahan Malaysia dalam AFF. Ramai dah tau memang akan kalah berdasarkan prestasi perlawanan persahabatan.

Keputusan Malaysia hingga rini.

vs Singapore 0-3
vs Laos          4-1

doakan kejayaan mereka.

Oleleleleeeee Harimau Malaya. Hei.. Harimau Malaya. Hei.. untuk dia. Okay tak kena ngena.

Yang mengoleleeee.
@hilmtempoyak

20 comments:

  1. ini betul-betul serius niee -,-
    hahaaa

    ReplyDelete
  2. aku tau ko memang benar2 serius tu..hehehe

    ReplyDelete

  3. baru first game, aku bagi chance dulu...chewahhh

    ReplyDelete
  4. chill lah abam tempoyak.. harimau tak mengaum lagi tu. (ayat mengubat hati dengan kekalahan semalam)

    ReplyDelete
  5. haha. bila tengok dah score 1 semalam. key tak nak tengok lagi. hehe. btw. suka header awak. comel kodd (:

    ReplyDelete
  6. 3-0 woih. malu gila aku. yang paling malunya aku bila ultras malaya nyanyi singapore itu anjing olelelele

    ReplyDelete
  7. takpe dah menang dah.. haha. kaver balik. keh3

    Jom singgah baca sekejap =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

    ReplyDelete
  8. amboi. tak buleh panjang lagi ke entry tu? hahahaha

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger