Alamat

ZULHILMI TEMPOYAK | 5.8.12 | 35 Comments
Bismillahirahmanirahim...

ehem... dan ehem... sempena pertengahan Ramadhan ini. aku dengan tak malunya. nak gitau alamat rumah aku. dengan harapan ada la orang nak hantar kad raya beserta kad raya ye. ala.. tulis wa ai ni ke dah cukup. aku dah rasa bangga dapat kad raya korang. lagi bangga kalau diselitkan dengan helai duit raya berwarna merah. ni bukan demand ye. ni la harapan. heee....
No.69 Jalan Perdana 7/3, Taman Pandan Perdana 55300 Pandan Perdana, Keyyel.
tengok elok-elok. keyyel ye.  kalau tak sampai tu mungkin korang silap tulis kot. kalau ada yang nak hantar msg ke telefon saja boleh jugak. dekat gambar belah kanan tu ada no fon aku. awek-awek digalakkan msg. mak-mak yang berminat nak buat menantu pon digalakkan jugak msg. bro-bro jangan kecik hati. boleh jugak msg. tapi jangan sweet sangat. kencing manis aku nanti.

  

kepada yang nak datang meminang. harap guna alamat rumah mak ayah aku ye. nego teros la ngan mak ayah macam mana ye.  dan kepada sesiapa yang nak kad raya dari aku. errrkkkkk...... maaf la tahun depan mungkin ada. tu pon mungkin la... heee.... kalau guna henfon mungkin bleh kot.

 

gambar-gambar yang aku letak ni sebenarnya tak kena ngena ngan entry dan memang aku dok cari resepi. sapa yang nak belanja berbuka tu digalakkan jemput ye. kalau ngan famili korang pon aku sanggup je p rumah. hahahahaha... ni betol-betol tak malu. muka hensem tapi tak malu susah jugak kan.


yang menanti kad raya

@hilmitempoyak


35 comments:

  1. gambar first menggugat imanku . muhun belanja ye .




    wa dah pos kad untuk lu tadi pagi . muhun reply . nanti wa inbox alamat wa :p

    ReplyDelete
  2. hahaha.. macam macam.. tunggu ye..:)

    ReplyDelete
  3. hahaha mmg zulhilmi ni kiut tol.. sabar jelah...

    ReplyDelete
  4. nak suroh mak kol la cengini..haha

    ReplyDelete
  5. haish macam tahu tahu jee kita nak beli kad raya tahun nii. eh eh

    ReplyDelete
  6. kad raya utk perempuan aje ker...lelaki nie x der can zulhilmi tempoyak buat kawan...heheheh

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. dah berapa dah kad raya ko dapat?
    :-)

    ReplyDelete
  9. gua nak duit raya dari lu boleh? hehe

    ReplyDelete
  10. zulhilmi~~

    selamat i buka ni malam..takdela mengidam sangat tengok makanan tuh..

    motif sebenar nak kad raya je kan??ecece.. :)

    ReplyDelete
  11. baru tau ada nama tempat "keyyel" hu hu hu dl saya menyewa kat pandan jaya..tak pernah dengar pula psl keyyel wuwuwuwu

    ReplyDelete
  12. amboi kemain lagi nak kad raya ek..hehe

    ReplyDelete
  13. ini dah mcm nak cari calon untuk pasangan hidup dah haha

    ReplyDelete
  14. kih..kih..kih..nanti teman anto!

    ReplyDelete
  15. tak cukup bajet ler nk bg kad raye.. hehe :)

    ReplyDelete
  16. taun ni x anta kad raya pun..huuuu maaf ya..

    *ape letak makanan tu..terliur tau!! marah ni! haha

    ReplyDelete
  17. e'in pun xdpt kad raya.. sobs...

    eh saje taw tayang gmbr mknn nie.. terliur!

    ReplyDelete
  18. tempoyak! apesal ko x bg kad raya kat org? haha

    ReplyDelete
  19. gambar nampak lazat gile bile perut tgh lapar pagi2 nie...


    kad raya abes, so x bleh nak send ;p

    ReplyDelete
  20. motif nya? nak kad raya? haha. sengal lah. maaflah. saya ni dah lama tak hantar kad raya kat orang. lain kali lah ye. hehe

    ReplyDelete
  21. Jangan smp sy hanta rombongan meminang. Kahkah

    ReplyDelete
  22. fuh..menyelerakan...:))

    pertama kali dtg sini...follow..

    ReplyDelete
  23. fuh... ramai kt nk hntar. tapi xde lak posmen singgah lg smpai rini. hahaha

    ReplyDelete
  24. haiyaa,tgk mknan ni,trs lapar jdnya..lama xBW sini la..

    ReplyDelete
  25. adehhh....xsempat dh nk hntr..posmen mc...hehehe

    ReplyDelete
  26. gmbr tu mmg menggugah perasaan..

    ReplyDelete
  27. mn duit raya and kad raya ni.. dpt 1 je.. wuaa...hahaha

    ReplyDelete
  28. saya datang nie nak ucapkan :

    1-selamat hari raya minta maaf andai ada salah silap. maaf zahir dan batin

    2-ada duit raya x kalu saya datang umah ,,,heheh

    3-Pape nanti komen saya kat sini k....
    http://mselim3.blogspot.com/2012/08/kad-raya-2012.html

    wassalam....

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger