cemburu

ZULHILMI TEMPOYAK | 24.6.12 | 44 Comments
Bismillahirahmanirahim...


Ehem... Tahukah anda, bahawa aku seorang yang kuat cemburu. Sekarang ni bila balik ja rumah, diri aku akan tak tentu arah. Jiwa akan bergelora. Nafsu akan membuak-buak. Semuanya disebabkan cemburu aku ni.


Sebenarnya, aku sangat cemburukan ibu bapa aku. Cemburu buta disebabkan mereka ni mampu membimbing dan memiliki anak sehebat aku. Sekali lagi.
sehebat aku...!!!! hahahaha.......
Korang pun mesti ngah pikir macam tu jugak kan sekarang. Sebab anak kita nanti tak tahu lagi bagaimana diwarna dan dihiasi. Tambah lak yang masih bujang terang tang tang ni. 
Tapi InsyaAllah. Kita berusaha. 

Segala puji bagi Allah dan thanks my beloved parent. Perghhh... tengok ayat pun dah omputeh kateko. Hehehehe...


yang cemburu

@hilmitempoyak

44 comments:

  1. aah kan.
    setakat ni.
    chemay teringin nak ada anak macam chemay sendiri.
    baik sopan santun lemah lembut baik hati pemurah penyayang dan sebagainyaaa.
    haaa amek hang takde tanda bahasa langsung part2 puji diri snirik.
    hahahaha
    :P

    ReplyDelete
  2. "sehebat akuuu!!" haha XD
    niceee...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. haha,,bkn main,cemburu tak menahan..:P

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..semoga terus menjadi ank yg hebat ye..hehe

    ReplyDelete
  6. awak ada masalah penggunaan bahasa ka ? sekejap aku, sekejap sy...
    sory la komen inti entry awak, cuma nk komen psl panggilan tu...huhu.. :)

    ReplyDelete
  7. ang memang cemburu dengan aku kn..tu aku taw..kih2

    ReplyDelete
  8. jangan cemburu lak titeww dah jadi cikgu tau :p

    ReplyDelete
  9. ya Allah perangai dieee.hahahaha..comel.

    pssst,tahniah untuk parents kamu juga,kamu mmg hebat pun.

    ReplyDelete
  10. ahha. tak yah nak cemburu sangatlah. hik. :P

    ReplyDelete
  11. nasib lah akak ni jenis yang tak cemburu..
    kalau ta memang cemburu giler ni dengar ayat tu...
    hehehe

    ReplyDelete
  12. Yeah~ my parents have an awesome child. Im sooooo jeles xD

    ReplyDelete
  13. uhuk2 ingat cemburu kenapa tadi..
    oleh itu sila jangan menderhakai ibu bapa anda, sekian terima kasih >.<

    ReplyDelete
  14. eceh..tak elok nk cmbur2 sgt ni..huhu.

    ReplyDelete
  15. cemburu sebab parent ada anak secomel aku! haa bole gitu ?? haha

    #lama tak kentut kt kite =='

    ReplyDelete
  16. betul tu...sgt cemburu mcm mana diorg dpt besarkan ank yg awesome..haha..tp kadang2 takut jgak apa akan jd kat anak2 yang akan dtg sbb zaman sekrng sgt dasyat!

    ReplyDelete
  17. kuikuikui..


    masuk bakul angkat sendiri nampak.. hehehe.. :)

    ReplyDelete
  18. so kena berdoa dari sekarang kalau nak dapat anak anak yang soleh dan solehah.


    eh eh eh gaya ustazah pula. ihiks

    ReplyDelete
  19. eyy taley blaa ey ...
    haha comey je ;p

    ReplyDelete
  20. aku cenburu kenapa ko kurang tampan daripada aku!! Ciss!!!

    ReplyDelete
  21. awak mmg hebat sebab dh rase tahi hidung sendiri.. ekekekekeke

    ReplyDelete
  22. aku cemburu bila tgok parents ko dah bekerja! *tetbe je an*

    ReplyDelete
  23. hahaha.. cemburu dgn parents sendirik.

    ReplyDelete
  24. haih, cemburunya lah aku dengan lu ni tempoyak boy oii. cemburu tak terhingga. hahaha

    ReplyDelete
  25. hrap dpt zurait yang baik2...\hehe
    ayah n mak yg hebat

    ReplyDelete
  26. tahniah kepada mak abah gua kerana telah mendapat ank yg ohsem macam gua . okay , gua masuk troli gua tolak sendiri :D

    #gua follower ke 710 :)

    ReplyDelete
  27. aku juga cemburu denganmu.. sbb kau tidak pernah lupakan jasa ibubapamu..

    ReplyDelete
  28. INsya'Allah kita mampu mendidik anak kita sehebat ibu bapa yg mendidik kta !

    *Aku hebat AKU JUARA ! :D

    ReplyDelete
  29. i cemburu la sama u..~ haha

    p/s : resume kasi hantar dekat sini :

    bawah langit atas bumi,
    tanah rata pasir berbatu,
    12345 bumi malaysia,
    alam semesta darul cakerawala~

    amacam~ keh2~

    ReplyDelete
  30. salam kenal

    -semoga anda terus menjadi ank yg hebat utk kedua ibu bapa anda..

    ReplyDelete
  31. moga anda nanti sehebat ibu dan ayah anda... amin...

    ReplyDelete
  32. jeless ! :P


    p/s : mohon tempoyak pat kilo :P

    ReplyDelete
  33. btpa nk cemburu.. lebih baik kita mendalami rahasia2 mereka mendidik anak sehebat si cemburu ni.. hu3

    ReplyDelete
  34. parents kita ni tegas dlm mendidik..sgt tegas smpai kita yg anak2 jd takut dgn diorang...

    ReplyDelete
  35. hai tempoyakk..lama tak dtg sini...kekekeke..hebat ke zulhilmi ni??keh3.....

    ReplyDelete
  36. adakah bermaksud en.zulhilmi ingin kawin cepat supaya mendapat seorang anak yang hebat?? tettt...

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger