bila awek pakai skirt pendek

ZULHILMI TEMPOYAK | 5.3.12 | 46 Comments
Bismillahirahmanirahim..


aku seronok sangat bila tengok awek-awek pakai skirt pendek. serius dengan bangganya aku mengaku walaupun hati ini malu. heee...




korang tau tak ada dua jenis pandangan yang lahir ikhlas dari hati aku.
pertama. pandangan nafsu.
membuak-buak la nafsu aku tengok awek pakai skirt pendek. sentiasa sangat mengharap skirt tu terselak. opsss... terlepas cakap pulak. hahahahaha..
kedua. pandangan kesian.
erk... pakai baju jenama pandani, cocodile, loes, tapi sayang kesian takde bajet nak beli kain labuh sket. sket je lagi. at least bagi tutop bulu kaki dah macam laki tu. please-please.. please sangat-sangat.

ish3... panasnya dunia.. jadi sedarlah wanita. dengan memakai skirt pendek, anda hanya mengundang cinta nafsu dan cinta kesian. tak lebih dari itu. cantik anda kepada orang ramai. jadi apa istimewanya suami anda. heee....

yang mengiurkan


@hilmitempoyak

46 comments:

  1. errr.
    hampeh lu neh.
    tepuk dada tanya lah iman wahai tempoyak.
    nasib baik ada ayat cover kat bawah tulun nasihat.
    agaga

    jangan dok gatal berimaginasi skirt terselak.

    wa sbg pompan mengaku wa sangat meluat tengok pompan2 len cm gitu.


    bajet hot letteww

    ReplyDelete
  2. ish gatal sungguh budak neyh! haha

    ReplyDelete
  3. speechless.
    jaga mata, jaga hati.

    ReplyDelete
  4. hahaha
    dh nama pn lelaki bro..
    standard ler tue.

    ReplyDelete
  5. eyyyyy...kalo yg berskrit pndek tu kakai cntek xpe.. ni kurap btempek2 hahaha

    ReplyDelete
  6. tgk kaki jgk bro.lau pakai skirt kaki cantik mmg lawa tp dah ada calar balar sekejap je stim.haa

    ReplyDelete
  7. alahai bro.
    imaginasi luar biasa tu. hihi.
    jgn fikir benda lain.

    sy yg perempuan ni pun tgk terseksa ni kan pulak lelaki yg tg kdgb pelbagai pandangan.

    malu =.='

    ReplyDelete
  8. scary nya bila baca..hehe!
    semoga yg terasa tu, cepat2 berubah...

    ReplyDelete
  9. cehh..

    jaga mata jaga mata
    setiap kali nampak awek pakai skirt
    why not awak tipu tipu butaa

    kehkeh

    ReplyDelete
  10. haha imaginasi tinggi mengharap skirt terselak bagai~ haha :)

    tapi...stilll ade nasihat..naseb bek! kalau tak emy baling dengan doyan! haha :)

    ReplyDelete
  11. erk..hihi..toi la tu..untung laki, dosa dua2..hihi.

    ReplyDelete
  12. huhu...

    kauam adam..jaga la iman anda ye.eheh

    kaum hawa...menutup aurat itu adalah lbh baik..;) terpelihara maruah seorg wanita..;)

    ReplyDelete
  13. padang skali x pe,
    pandang dua kali dosa,
    pandnag lelame gatal name nye tu...

    ReplyDelete
  14. err..err..tang cinta nafsu tuh no komen walaupun agak bersetuju, tang cinta kesian pulak, setuju sgt2..kui3,

    ReplyDelete
  15. eee..sampai ke situ harapannye ye.

    ish ish ish

    dill.

    ReplyDelete
  16. nasib xpernah pakai..mcm ni rupanya org laki pikir yek..hihi

    ReplyDelete
  17. kecik2 dulu pakai laaa... da besar gadang nie mmp0s nak kene pancung ngn CIK Abah pkai tak cukup kain nie?? :D

    ReplyDelete
  18. nasib baik aku cukup duit lagi nak beli kain labuh2

    ReplyDelete
  19. kalau bukan islam tu terkecuali ke.

    ReplyDelete
  20. baju brand mahal2 tapi kain macam tak cukup. RUGI jek ! hehehe :)

    ReplyDelete
  21. owh!bru nmpk org pki kemeja n skirt...hahahahaha

    ReplyDelete
  22. hahahah...bagi peluang kat lelaki lak pakai ye...hihii.... setuju sgt..

    ReplyDelete
  23. hahaha :D
    apalaaa :D
    hmmm :) bermakna yo entri ni ;D

    ReplyDelete
  24. suami dia dapat bekas pon kira ok . oklah dpd takde yedok? hahhaha

    ReplyDelete
  25. haha..fuh nsib baik xminat nk pkai skirt2 pndek

    ReplyDelete
  26. huhuuhuh xtau nak komen camner dah....

    ReplyDelete
  27. bahaya..bahaya..lelaki kalo tgk bley jadi lutsinar segala..~

    ReplyDelete
  28. Haaa.. Mmgla.. Yg pkai skrt pndek tu takde lain takde bukan bukan ikt pesyen smate2 tp sbb nk soh laki tgk... Amboi gatai jugek awak hekkkk... Hahahhhahaha!

    ReplyDelete
  29. hati-hati gadis yg memakai skirt pendek. huhuhu

    ReplyDelete
  30. buat rugi aje beli mahal2 tapi tak cukup kain -,-

    ReplyDelete
  31. hahaha..


    ok terbukti ko normal :)


    lagi labuh kain, lagi mahal..bajet lari meh


    lama tak menjengah sini :)

    ReplyDelete
  32. iteww tak penah pakai skirt gitu, adakah kite naif? kakakaka

    ReplyDelete
  33. ok, ko normal!

    tapi aku pelik gak, skirt mahal2, tapi tak cukup kain.

    berdoa agar diorang dikurniakan hidayah

    ReplyDelete
  34. ayarkkkkkkkkkkkkk... skirt pendek ngeeeeeee

    ReplyDelete
  35. hahah terserlah kegatalan mu itew =)

    ReplyDelete
  36. pakai BAJU cukup KAIN itu lebih CANTIK :D

    ReplyDelete
  37. haha..
    nasib baik baju saya cukup kain lagi...:)

    ReplyDelete
  38. Apa-apapun perempuan pakai kain atau skirt ini lebih cantik, sebab mereka berbeza daripada lelaki dari segi luaran. Perempuan yang pakai seluah termasuk seluar dalam ni aku memang tak berkenan kerana perempuan mula memakai sejak Women Liberation di barat, mereka tuntut hak yang sama macam lelaki. Jadi wanita yang pakai seluar ini adalah lambang ke arah mahu menjadi berkuasa memiliki segala-galanya. Dari segi luaran mereka dah nampak macam lelaki. Sebab itulah perempuan pakai skirt lebih baik, sebab itulah membezakan mereka dan sesuai dengan perwatakan mereka. Yang lelaki ni janganlah gatal pulak bila pempuan pakai skirt

    ReplyDelete
  39. Apa-apapun perempuan pakai kain atau skirt ini lebih cantik, sebab mereka berbeza daripada lelaki dari segi luaran. Perempuan yang pakai seluah termasuk seluar dalam ni aku memang tak berkenan kerana perempuan mula memakai sejak Women Liberation di barat, mereka tuntut hak yang sama macam lelaki. Jadi wanita yang pakai seluar ini adalah lambang ke arah mahu menjadi berkuasa memiliki segala-galanya. Dari segi luaran mereka dah nampak macam lelaki. Sebab itulah perempuan pakai skirt lebih baik, sebab itulah membezakan mereka dan sesuai dengan perwatakan mereka. Yang lelaki ni janganlah gatal pulak bila pempuan pakai skirt

    ReplyDelete
  40. Kepada perempuan2 skalian, pakailah kain atau skirt sebab anda lebih terserlah kecantikan kewanitaan anda. Tapi pakailah yang panjang dan menutup kaki macam kain batik kebaya, ceongsam, jangan nampak betis dan lutut pulak.

    Kau orang tak perasan ke Final Pilih Kasih 4, Reen Rahim masa dia berlakon, pakai kain skirt lagi bercantum baju. Manakala prempuan lain semuanya berseluar. Aku tengok dan cakap Reen Rahimlah paling cantik, walaupun wajah dan badan dia sama cantik dengan peserta wanita lain. Aku memang tengok dia je berbanding yang lain, padahal pempuan lain pun pandai berlakon macam dia gak. Nampak, akhirnya dia menang, jadi plihan penonton dan juri profesional. Ini buktinya bahawa perempuan pakai kain lebih cantik berbanding pakai seluar, mahupun pendek

    ReplyDelete
  41. seorang tokoh manusia paling terbilang pernah mengelakkan diri memandang bidadari yang terselak kainnya ketika berlari mendapatkan kawan tokoh ini yang mati syahid dalam peperangan. Kita tidak mungkin dapat gambarkan kerana tak pernah lihat bidadari selama ini. Apa2pun berdasarkan kisah diatas,renung-renungkan dan selamat beramal :-)

    ReplyDelete
  42. Zakaria`daughter dan lain2 peempuan,bak kata seorang ustaz;lelaki memang sifatnya bervisual setelah melihat wanita. Wanita tak suka visual tetapi tertarik dengan ayat2 manis.Jadi mana2 lelaki hensem,jangan ingat pempuan suka awak sebab awak hensem. Awak ayat dia dulu baru dia suka

    ReplyDelete

Copyright for Zulhilmi Tempoyak | Design By dikbee | Powered By Blogger